Tuesday, November 29, 2011

JANGAN BELAGAK LAA WEHH -.-

woot woot! hello guys :) aku dah lame tak update blog nie kan? haha busy dohh. ececehh, busy laa sangat kann. haha okaykayy, hari nie aku nak story pasal 'BELAGAK' sikitt. hari tuh ade sorang budak nie tau baru dapat beli computer. then dia sebok laa bgitau semua kawan2 dia && aku yang dia ade computer baru. konon nyee bapak dia yang belikan. okayy, aku diam jee smbil dengar dia cerita. lepas tuhh kann, dia cakap macam nie kat kawan dia && aku. cube bace nie : -

dia : yeahh! bole laa hari2 aku online nnti
kawan : ohh yeker? untung laa kau
aku : tuh pun nak kecoh ker?
dia : bukan nak kecoh tapi nak bgitau jee
aku : huh? okayy teruskan laa
dia : aku tau laa kau tak bole online kan kan
aku : buat lawak jee dohh *senyum tak ikhlas
dia : lawak ker? tau laa kau jeles
aku : kau jangan cemas bole tak? *muke palat -.-
dia : *gelak* then betul ape yang aku cakap tuh
aku : fuck laa bodohh -.- aku hari2 dapat online && siap ade laptop
        lagi mahal daripade computer kau tuh wehh. cume aku malas nak 
        kecoh jee macam kau nie
dia : ohh yee? sape suruh taknak kecohh *sambil tuh dia gelak
aku : sebab makbapak aku tak pernah ajar anak2 dia sikap 
        tunjuk menunjuk nie
dia : kesah pulak aku? 
aku : sape tanye kau kesah ker tak? -.-
dia : da jeles tuh cakap jela jeles
aku : aku jeles? silap orang laa wehh 
dia : so?
aku : so, takpayah kau nak belagak sangat laa kann. esok luse allah tuh 
        tarik balek ape yg kau ade tuh nnti menanges tak berlagu kau wehh
dia : pegi mampos laa kau, aku tak kesahh pun
aku : okay, suke hati kau laa. aku cume bgitau jee sebagai sahabatt


okay, cube korang tengok perangai dia tuhh. act aku taknak buruk kan kawan sendiri sebenar nyee. tapi makin lame makin menjadi jadi dohh perangai dia nie. lepas satu2 aku tengok dia nie menunjuk nunjuk kat orang. perlu ker dia buat macam tuh? aku bukan jeles. sikit perasaan jeles pun takdee. sebab aku tak kesah langsung dengan benda tuh semua. cume aku pelik jee. perlu ker? hmm kawan2. lantak kau laa wehh. malas nak layan perangai kau tuh. orang bagi nasihat, kau marah2. haihh -.- if kau dah bace blog aku nie, TQSM laa kann. bagus jugak tuh. benda nie jee yang mampu aku buat sekarang. sebab cakap dengan kau pun serupa macam takpyah cakap. hmm btw sorry kalau kau rase teguran aku tuh menyakitkan hati kau okay? kbyeeee ;)